Vásárlási Tájékoztató
 

Köszönjük hogy megtisztel bizalmával bennünket és vásárol saját előállítású étrend-kiegészítő termékeinkből. Kérjük vásárlás előtt figyelmesen olvassa el jelen tájékoztatónkat.

Vásárlását azzal kívánjuk megkönnyíteni, hogy végig vezetjük a vásárlás menetén, illetve segítséget adunk az egyes menüpontokban szükséges teendőkhöz.

Vásárlás kezdeményezésére két lehetősége van:

1. Regisztráció / Belépés után

2. Először a termékek kiválasztásával, majd a Regisztráció vagy a Belépés folyamatával.

 

  1. Regisztráció: Kattintson a képernyő jobb felső sarkában található REGISZTRÁCIÓ/BELÉPÉS menüre. FONTOS hogy csak pontos és valós adatok esetén tudjuk teljesíteni megrendelését, ezért kérjük rögzítést követően, ellenőrizze le beírt személyes adatait. Az adatok ellenőrzésére még módja lesz a későbbiek során is, a fizetési mód megadásánál Ahol két lehetőséget talál:
    1. Ha magánszemélyként kíván regisztrálni, akkor a REGISZTRÁCIÓ MAGÁNSZEMÉLYEKNEK oszlop adatait töltse ki, ahol a *-al jelölt mezők kitöltése kötelező. (Adatai bármikor módosíthatók a vásárlás ideje alatt, vagy vásárlás nélkül is belépés után.)
    2. Ha viszonteladóként kíván regisztrálni, akkor a REGISZTRÁCIÓ VISZONTELADÓKNAK oszlop adatait töltse ki. Majd az oszlop alján a REGISZTÁRCIÓ gombra kattintva elküldheti jelentkezését. Ezután kollégáink rendszerünkben leellenőrzik az Ön által küldött adatokat. Ha korábban is a Herbárium 2000 Kft. vásárlója volt, akkor a rendszerünkben meglévő adataival összevetjük azokat, melyeket megadott regisztrációja során, és ha eltérést találunk telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot, még a megrendelt áru kiküldése előtt. Vásárlásának megkezdése előtt olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) és a Szállítási információkat. Amennyiben elfogadja az ezekben lévő információkat, szabályokat jelölje be a Megismertem és Elfogadom az ÁSZF és a Szállítási Információkban rögzített feltételeket című pontot. Ennek bejelölése hiányában nincs lehetősége a vásárlás megkezdésére. Az Ön érdeke is hogy tájékozódjon a Bálint Cseppek Webáruházban való vásárlás és szállítás jellemzőiről.
    3. Az Ön által megadott felhasználó nevének esetleges korábban rögzített más vásárlónk felhasználó nevével való azonossága esetén, Önnek kell más felhasználó nevet adnia, mert rendszerünk egy felhasználó név alatt csak egy vásárló adatát tudja rögzíteni.
      Ha minden mezőt kitöltött, megismerte és elfogadta a vásárlás feltételeit a Sikeres regisztráció üzenetet kapja meg az Ön által megadott e-mail címre.
       
  2. Belépés: Amennyiben már korábban regisztrálta magát felhasználóink között, akár az előző balintcseppek.hu honlapon is, akkor csak az akkor megadott belépési adatokat kell megadnia.
    Kattintson a képernyő jobb sarkában lévő REGISZTRÁCIÓ/BELÉPÉS gombra. Majd a korábban megadott adataival töltse ki a Belépés adatait.
  3. Termékválasztékunkat megtalálja:
    1. akár a képernyő felső harmadában található menüsor TERMÉKEK menüpontra kattintva, ahol ezután választhat a termékkategóriák közül
    2. a képernyő bal oldalán a KATEGÓRIÁK megnevezés alatt szintén megtalálható terméktípusokra kattintva.
  4. Az egyes termékek kiválasztásához is két lehetőség van:
    1. Amennyiben már ismeri termékünket, akkor a termék képe alatt található KOSÁR IKONRA KATTINTÁSSAL 1-1 db-ot kosarába rakhat, többszöri kattintással, több darabot is.
    2. A termék képe alatt található RÉSZLETEK gombra kattintva a termék részletes adatlapjára jut, ahol egyszerre akár több terméket is tud rendelni, a kosár ikon melletti mezőbe beírva a vásárolni kívánt darabszámot.
  5. Amikor kiválasztotta a megrendelni kívánt termékeket, akkor a képernyő jobb felső sarkában található Kosár felirat mellett, láthatja az eddig kosarába rakott mennyiséget. A gombra kattintva, pedig kis ablakban megtekintheti, a kosár részleteit.
  6. Ezután a MEGRENDELÉS gombra kattintva a megrendelés folytatásához, még módosíthatja, vagy törölheti a vásárolni kívánt darabszámokat. A megrendelés utolsó véglegesítése előtt bármikor visszatérhet a termékekhez és újabb termékeket rakhat kosarába.
  7. TOVÁBB gombra kattintva eljut a SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK oldalára, ahol kiválaszthatja, hogy csomagját ELŐRE UTALÁSSAL, vagy UTÁNVÉTTEL kívánja-e kifizetni. Ennek költségeit ezen az oldalon feltüntetve találja. Ezen az oldalon adhatja meg, ha szállításra vonatkozóan megjegyzése van.
  8. A TOVÁBB GOMBRA kattintva eljut a SZÁMLÁZÁSI ADATOK oldalra, ahol van lehetősége módosítani és leellenőrízni előzetesen megadott adatokat.
  9. Rendelése véglegesítéséhez kattintson a JÓVÁHAGYOM A RENDELÉSEMET, ELFOGADOM AZ ÁRAKAT gombra.
  10. Abban a nem várt esetben, ha a megrendelt termékek egy része nincs raktáron, úgy automatikusan nem teljesítjük a rendelkezésre álló részt. Eladó e-mailben, vagy telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot, és megbeszéli Önnel a részteljesítést, vagy a megrendelés módosításának részleteit.
    Kérjük vegye figyelembe hogy a megrendelések csomagküldő általi kiszállításakor, utánvéttel történő fizetés esetén, a csomagszállító részteljesítést nem fogadhat el.
    A vételár a termék mellett feltüntetett ár, vagyis az árucikk – 27% (huszonhét százalék) általános forgalmi adót is tartalmazó -  ára. A vételár már tartalmazza a csomagolás költségeit is, de nem tartalmazza a házhozszállítás díját.  A szállítás díját a megrendelésen, és megrendelés visszaigazolásán is külön soron tüntetjük fel.
  11. Vásárlónak a megrendelés teljesítésének megkezdéséig – csomagküldő futár részére történő átadásig, lehetősége van a megrendelése visszavonására elektronikus úton a megrendeles@balintcseppek.hu online címen, vagy a székhely szerinti telefonon.
    A megrendeléséről 48 órán belül Rendelés visszaigazolást kell kapnia, a megadott email címén. Ez a visszaigazolás tartalmazza a megrendelésének a rendszerünk által generált sorszámát, a várható szállítási határidőt, a számlázási, szállítási adatait, a megrendelt termékeket és árait, valamint azok szállítási díját.  Ezen rendelés-visszaigazolással tájékozódhat rendelésének teljesítési státuszáról cégünk elérhetőségein. Az e-mailben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége, vagy a spam szűrő nem megfelelő beállítása. Az ebből eredő visszaigazolás hiányáért felelősséget nem vállalunk, ezért kérjük, ügyeljen adatai megadásakor azok pontosságára, és postafiókjának telítettségére is figyeljen.
    Az Ön által jóváhagyott megrendelésének (Rendelés visszaigazolás megérkezte után) a vásárlása visszavonására az alábbi irányelvek alapján lehetséges:
    1. Utánvéttel történő fizetés esetén, az áru csomagküldő futár részére való átadásáig a megrendelés visszavonása lehetséges.
    2. Átutalással történő fizetés esetén a megrendelés visszavonását a készpénzes fizetés szabályai szerint fogadhatjuk el, azzal a kitétellel, hogy az átutalt pénzt 30 napon belül térítjük vissza a megrendelőnek.
    3. A megrendelt tételek csomagküldő futárszolgálatnak való átadását követően már nincs lehetőségünk a megrendelés törlésére. Ebben az esetben a kiszállításkor vagy az átvételtől számított 8 munkanapon belül elállhat a vételtől, amely azzal jár hogy a szállítás költsége Önt terheli.
  12. A megrendelt termékeket GLS Hungary Kft csomagküldő futár igénybevételével juttatjuk el otthonába. A csomag átvételét aláírásával kell igazolnia, amely dokumentumot scannelt formában tárol a csomagküldő szolgálat. Problémás esetekben ezek az átvételt igazoló dokumentumok visszakereshetőek.
    A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben a csomagküldő futár az áru átadását nem tudja teljesíteni, úgy a csomagról értesítést hagy, illetve sikertelen kézbesítés esetén a csomagküldő a megjelölt időpontban újból megkísérli a kiszállítást, vagy egyeztethet a kiszállítás alkalmas időpontjáról. A csomagküldő futár nem kötelezhető időpont egyeztetésre, valamint előzetes telefonhívásra. Az át nem vett csomagokat a csomagküldő visszaszállítja cégünkhöz, és a szállítási költsége Önt terheli. A visszaküldött csomag újra küldését kizárólag a csomag és szállítási díj ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani, ismételt szállítási költségen.
    A terméket tartalmazó csomag átvételekor a csomagoláson látható nyilvánvaló sérülések esetén kérheti jegyzőkönyv felvételét a csomagküldő futártól. A szállításból eredő reklamációkat jegyzőkönyv hiányában sajnos nem tudunk elfogadni.
    A megrendelések csomagküldő általi kiszállításakor, utánvéttel történő fizetés esetén, a csomagszállító részteljesítést nem fogadhat el.
    A vásárló a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja.

    A Bálint Cseppek webáruház hétvégén és ünnepnapokon sem megrendelés teljesítést, illetve szállítást sem végez, vagyis zárva tart.

    Ön a szerződéstől/vásárlásától 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Elállási joggal való élést megteheti elérhetőségeinken, írásban vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe (ajánlott küldeményként), telefonon történő jelzés esetén a hívás beérkezése időpontját, e-mailen érkező levél esetében az elküldés időpontját.  Elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette csomagküldő futárunktól.
    Eltérő megállapodás hiányában nem gyakorolható az elállási jog olyan termék értékesítése esetében, mely természetével fogva (higiéniai és egészségügyi okból) nem szolgáltatható vissza, azaz ha a fogyasztó a csomagolásból már felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte. Ezért cégünk a megrendelt termékeket csak bontatlan állapotban veszi vissza, a termékek étrend-kiegészítő vagy élelmiszer jellegére tekintettel. Felbontást követően cégünk nem kötelezhető a termék vételárának visszatérítésére. (ld. Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján, „Hasznos tudnivalók az interneten történő vásárláshoz” Étrend-kiegészítőkre vonatkozó tájékoztatója)
    Ha élni kíván elállási jogával a termék visszaküldéséről az Ön költségén, Önnek kell gondoskodnia. A portósan visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni.   
    Vállaljuk, hogy amennyiben eláll a vásárlástól, a kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb a visszaszolgáltatást követő harminc napon belül visszatérítjük. A visszatérítés a szállítási díjakra nem vonatkozik.
    A termékeinkre szavatosságot vállalunk. A terméken feltüntetett szavatossági időn belül garantáljuk a termék minőségét. A termék vonatkozásában, azok szállítás közbeni, bontatlan kupak mellett történő termék kifolyása, illetve felbontás után más érzékszervvel tapasztalható minőség romlása esetén, a szavatossági idő lejárta előtt, vállaljuk a termék kicserélését saját költségünkön. A termékeink szavatossági ideje egyedileg és a gyártás idejétől függően is változó, ami a dobozon, vagy a csomagoláson olvasható, de nem kevesebb mit 3 hónap a szállítás időpontjától. (Ettől kevesebb csak az akciós termékeknél lehet, ahol a szavatossági idő lejártáig legalább 30 napnak kell lennie 1 kúra lefolytatásához.) A szavatossági idő lejártát követően csak és kizárólag erre való hivatkozással a termékek visszavételére nem vagyunk kötelezhetőek.
    Reklamációval kapcsolatban bármely elérhetőségünkön jelezheti problémáját a megadott e-mail címen, vagy a székhely szerinti postacímre elküldött postai levélben, vagy telefonon.
    Az adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a Bálint Cseppek webáruház, illetve Herbárium 2000 Kft. elérhetőségein.